14 Ekim 2012 Pazar

BLISTEX LIP TONE DUDAK NEMLENDİRİCİ

Gönderen makeupstory zaman: 17:56
Merhaba,
Bu ürünü uzun zamandır kullanıyorum. Günlük olarak kullanabileceğim bir nemlendirici istiyordum. Bu ürünü kuzenim önerdi ve eczaneden aldım. Biraz farkli bir ürün. Ruj gibi olmasa da gerçekten renk veriyor. Doğal dudak tonlarinda bir renk. Ben nemlendirmesinden çok memnunum. Blistex'in klasik dudak nemlendiricisi kadar yogun bir nemlendirme yok ama normal dudaklar için yeterli. Güzel kokan bir ürün. Öyle çilekli,vişneli falan değil. Verdiği renk de kalıcı.Kuru dudaklarınız varsa sık sık tazelemeniz gerekecek. Kuru dudaklar için blistexin klasik lip balmını önerebilirim. Onu da başka bir yazıda tanıtalım:)

1 yorum:

Unknown on 27 Şubat 2013 00:47 dedi ki...

Önerileriniz için çok teşekkür ederim,çok yararlı bilgiler ediniyorum, tavsiyelerinizi alış veriş sırasında mutlaka aklımda tutuyorum,iyi ki varsınız...

Yorum Gönder

 

MAKE-UP STORY Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos