14 Ekim 2012 Pazar

LA ROCHE POSAY EFFACLAR K

Gönderen makeupstory zaman: 14:40
Merhaba,
Daha önceki yazımda Effaclar serisinin yazılarına devam edeceğimi söylemistim. Şimdi bahsedeceğimiz ürün Effaclar K. Ürün 30 ml bir tüp içinde ve paraben-free. Effaclar Serisinin tamaminda ürünler parabensiz.
Ürünun iddialı konular yağlı cildleri pürüzsüzleştirmesi,siyah noktalar ve akneler. Siyah nokta konusunda pek etkisini görmedim. Ancak cildi matlaştırmasını çok sevdim. Püruzsuzluk konusunda da başarılı olduğunu söylemeliyim. Effaclar Duo'da olduğu gibi bu da makyaj bazi olarak kullanılabiliyor.
Akışkan ve krem yapıda. Biraz keskin kokuyor. Cilt kolayca emiyor. Hafif yapılı bir krem.
La Roche Posay'ın sitesinde 14 günlük kullanimda siyah noktalarin ve aknelerin görünümünde düzelme görüleceği söyleniyor.
Ben sabah effaclar duo ,aksam da effaclar k kullanıyorum. Ben etkisini gördüm. Siyah noktalar olmasa da aknenin kızarıklığını hafifletmede başarılı.
Bence bu tür ürünlerin başarılı olması icin duzenli ve seri olarak kullanmak lazım.
Yine hatırlatmak lazım. Herkesin cildi farklıdır:)

0 yorum:

Yorum Gönder

 

MAKE-UP STORY Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos