12 Ekim 2012 Cuma

La Roche Posay Effaclar Serisi

Gönderen makeupstory zaman: 21:51
Merhaba,
İlk önce kendi cilt tipimden bahsetmek istiyorum.Karmaya dönük yağlı bir cildim var.Uzun zamandır sivilce problemiyle uğraştım.Gitmediğim doktor, kullanmadığım ilaç kalmadı.Onların faydası oldu mu tartışılır.Ama son zamanlarda kullandığım ürünler La Roche Posay'ın Effaclar .La Roche Posay Effaclar DUO ve La Roche Posay Effaclar K seriden kullandığım ürünler.Bunun yanı sıra birde Effaclar serisinin jelini de kullanıyorum.Ben bu ürünleri Fransa'dan aldım.Gittiğim gezide ürünlere bakmak için girdiğim eczanede sivilceyle ilgili problemim olduğunu söyledim.İlk gösterdikleri ürünler La Roche Posay Effaclar serisiydi.İyi ki de bu ürünlerle tanıştım.Ürünlerinin yorumlarına gelecek olursak:

1.EFFACLAR DUO

Açık gözenek problemi yaşayan biri olarak bu ürünün gerçekten işe yaradığını gördüm.Yaklaşık 6 yıldır başıma dert olan sivilcelerin sonucu açık gözenektir.Effaclar Duo bu konuda gerçekten iyi.
Ürünün iddialı olduğu konulardan biri de gözenek açıcı olması.Bu etkisini kendimde çok belirgin bir şekilde görmedim ama herkesin cildinin ürünlere vereceği tepki farklıdır.
Cildimde ki kızarklıklara iyi geldiğini söyleyebilirim.Özellikle akne sonucu oluşan kızarıklıklar da çok işe yarıyor ve cilde gözle görülür şekilde duruluk veriyor.Yaz tatilinde görüşmediğim insanlar beni gördüklerinde sivilcelerimin çok düzeldiğini, cildimin çok berrak gözüktüğünü söylediler.Tabi bu beni çok mutlu etti:)
Yağlanma konusunda da işe yarıyor.Pudranın altına uygulandığında yağlanma konusunda ne kadar başarılı olduğu görülebilir. Şu güne kadar sivilce için kullanmadığım ürün kalmadı.Bunu rahatlıkla söyleyebilirim.Aslında stressiz dönemlerimde sivilcem olmaz .Yani öyle çok çok büyük sivilcelerim hiç olmadı.Ama işte insan uğraşıyor, geçmesi için her yöntemi deniyor.Umut dünyası ...
Ürün krem yapıda, hafif akışkan.Çok  hafif bir yapısı var.Benim cildim anında emiyor.Güzelliklerinden bir diğeri de makyaj bazı olarak kullanılması.Bence bunu da çok güzel şekilde yapıyor.Benim özellikle burnum ve alnım yağlanıyor.Gün sonunda yine bir yağlanma oluyor ama öyle çok çok fazla değil.Normalin altında bir yağlanma.Bu da bence çok normal.Makyaj ciltte çok güzel duruyor.
Düzenli kullanılması çok önemli.Bu durum aslında her ürün geçerli.Bu tip cilt bozukluğu için kullanılan ürünler mutlaka düzenli kullanılmalı.
İçeriğinde PARABEN olmadığını da belirtmek isterim.
SONUÇ:Kesinlikle alınması gereken bir ürün.Yağlanmaya karşı mükemmel:)Gözenek genişliğine karşı harika.Sivilce kızarıklığına karşı birebir.Tavsiye ediyorum.Bir önerim daha olacak.Bu ürünler yurt dışında daha ucuz.İmkanınız olursa oradan alın.Eczanelerde satılıyor.

Effaclar serisinin yazılarına devam edeceğiz:)

0 yorum:

Yorum Gönder

 

MAKE-UP STORY Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos