1 Aralık 2012 Cumartesi

FLORMAR FONDÖTEN FIRÇASI

Gönderen makeupstory zaman: 23:14
Merhaba,
Bugün tanıtacağım ürün ise Flormar Fondöten Fırçası.Fondöten fırçası olarak Ecotools'un fırçasını kullanıyordum.Ama pek memnun kaldığımı söyleyemeyeceğim.Fondöteni sürerken yüzümü çiziyor,canım acıyor ve fondöteniniz ben buradayım diye bağırıyordu.Bu kadar yapay ve kötü bir görüntü olamaz.Fondöten dediğin şey senin tenin gibi olmalı.
Flormar'ın fırçası duo fibre fırçalardan.Bu fırçalar fondöteni güzelce ve dogal yayıyor.
Ben yaklasık 1.5 aydır kullanıyorum ve bir tane bile kıl döktüğünü görmedim.Her gun kullanıyorum ve düzenli olarak yıkıyorum bana mısın demiyor.Ayrıca oldukça yumuşak.Yıkadıktan sonra da bu yumuşaklık kaybolmadı.Fondöteni dağıtması olsun,yumuşaklığı ve dayanıklılığıyla 16 tlyi kesinlikle hak ediyor.
Benim gördüğüm tek olumsuz taraf ise kıllarının biraz aralikli olması.Bu durumda yanlara açılabilir.Keske kıllar birbirine daha yakın ve sıkı olsaymış.
Son olarak ben bu fırçayı allık sürmek içinde kullanıyorum.Bu bakımdan da oldukça memnunum.Allık çok doğal  yayılıyor.Krem ve toz allıklar için kullanılabilir.
Başka bir yazıda görüşmek üzere;)






3 yorum:

Yelda on 2 Aralık 2012 23:02 dedi ki...

Flormarın fırçaları olduğunu bilmiyordum, öğrenmiş oldum teşekkür ederim:) ucuzmuş da denenebilir:)

http://yeldaninevi.blogspot.com

makeupstory on 3 Aralık 2012 14:11 dedi ki...

Önemli değil,okuduğunuz için ben teşekkür ederim.Fiyatı gerçekten uygun.Flormar Yves Rocher'le birleşmesinden sonra ciddi ataklar yaptı.Flormar bu fırçadan başka iki taraflı allık fırçası,dumanlı göz makyajı için karıştırma fırçası da çıkardı.Umarım daha iyileri de gelir:)

goncaninguncesi on 10 Ocak 2013 22:51 dedi ki...

bende bu fırçalardan almak istiyorum makyaj denemelerini sıklaştırdım fırça ihtiyacım arttı:)

http://goncaninguncesi.blogspot.com/

Yorum Gönder

 

MAKE-UP STORY Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos