8 Ocak 2013 Salı

Dalan D'olive Zeytinyağlı Nemlendirici Krem

Gönderen makeupstory zaman: 19:38
Merhaba,
Sınavlarım sonunda bitti ve bloga geri döndüm.Sınav döneminde yazı yazamayacak kadar yoğundum.Uzun bir ara sonrasında yeni bir yazıyla yayındayız.Bugün size tanıtacağım ürün bir el ve vücut nemlendiricisi. Gratis'ten almıştım.Kokusu muhteşem.Öncelikle bunu söylemem lazım.Bildiğiniz temizlik,ferahlık kokuyor.Nemlendirmesi ise bence gayet güzel ve yeterli.Çok hızlı bir şekilde emiliyor ve ellerde yapış yapış bir his bırakmıyor.Kesinlikle tavsiye ettiğim bir ürün.İçinde paraben bulunmamaktadır.
Ayrıca Dalan'nın Zeytinyağlı vücut yağı da var.Bence o da kuru ciltler için gerçekten çok iyi.Duştan çıktıktan sonra uygulayın.Farkı göreceksiniz.Ancak bunun içinde 3 tür paraben var.Bu da ürünün eksi tarafı.İlk olarak bu güzel ürünle başlamak istedim yazılarıma.Başka yazılarda görüşmek üzere:))

                        

2 yorum:

Unknown on 17 Şubat 2013 01:13 dedi ki...

bende bu kremi kullanmaya başladığımdan beri kokusu bende bağımlılık yaptı. oldukça başarılı severek kullanıyorum.
takipteyim ben de bloguma beklerim
sevgiler

makeupstory on 16 Mart 2013 23:43 dedi ki...

Kokusu rahatsız edici değil ve ferah.Bende kokusunu çok seviyorum.Yorumunuz için teşekkür ederim.

Yorum Gönder

 

MAKE-UP STORY Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos