15 Ocak 2013 Salı

The Body Shop Göz Kalemleri(Burnished Amber ve Vibrant Emerald)

Gönderen makeupstory zaman: 13:20
İkinci yazımda ise TBS indirimiyle aldığım göz kalemlerinden bahsetmek istiyorum.Ben Burnished Amber ve Vibrant Emerald renklerini aldım.Bu göz kalemlerinin sürümü gerçekten çok güzel ve yumuşak.Kolayca sürülüyor,gözünüzün üstünde kayıyor resmen.Kalıcılığından memnunum ama benim göz kapaklarım yağlı olduğu için baz kullanmazsam dağılıyor.Ama özellikle vibrant emerald rengi günlük kotlarla vb. için çok iyi.Parıltılı oldukları için sadece bunları sürüp çıkabilirsiniz. Ben bazen bunları far gibi de kullanıyorum.O şekilde de kullanılabilmesi çok güzel.Tavsiye edebileceğim bir ürün.Ama bence indirimde alınmalı.Fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 19 lira.Şu aralar TBS'de %50 indirim var .Bu göz kalemleri de alınabilir.Başka bir yazıda görüşmek üzere:)))














0 yorum:

Yorum Gönder

 

MAKE-UP STORY Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos