23 Mart 2013 Cumartesi

MAYBELLINE EYESTUDIO LASTING DRAMA GEL EYELINER 24H

Gönderen makeupstory zaman: 00:09
Merhaba,
Bugün bahsedeceğim ürün benim son zamanlardaki favorim Maybelline Eyestudıo Lasting Drama Gel Eyeliner 24H siyah rengi.Pembeli siyahlı değil,01 numaralı en siyah rengi.Söyleyeceğim tek şey var:BAYILDIM.
Dağılma,bulaşma yapmıyor ve hızlıca sabitleniyor.En iyisi de tamamen siyah.Kayarak sürülen bu eyeliner,ilk kez eyeliner kullanacaklar için çok büyük kolaylık.Onlardan biri de bendim.Kalem eyelinerı çekemezdim çünkü elim titrerdi.Jel eyelinera cesaret bile edemezdim.Sonra bir gün alıp,denedim.O zamandan beri de büyük bir kolaylıkla eyeliner kullanıyorum.Ürünün kutusundan eyeliner fırçası da çıkıyor.Ama ben o fırçayla kullanmıyorum.Kesik uçlu eyeliner fırçasıyla tek hamlede mükemmel sonuç.Uzun saatler sonunda bozulmuyor.
Tek eksisi fiyatı diyebilirim.
Eyeliner sevenlerin denemesi gereken bir ürün.Fiyatı:24-25 TL 

NOT:MAKEUP ALLEY'de puanı 4.0.Şuana kadar kuruma yapmadı.Böyle bir sorun oluştuğu anda yazıyı güncelleyeceğim.Beni makeupstoryy ismiyle Twitter'da da takip edebilirsiniz:)))
SEVGİLERLE...

1 yorum:

wishingbeauty blog on 4 Nisan 2013 19:31 dedi ki...

eyeliner çekme konusunda benimde sıkıntım var.bu ürüne mutlaka bakacağım,teşekkürler.bloğunuzu takibe aldım,bende beklerim:)
http://wishingbeauty.blogspot.com/

Yorum Gönder

 

MAKE-UP STORY Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos