8 Mayıs 2013 Çarşamba

MİM BAHAR OJELERİM:)

Gönderen makeupstory zaman: 16:48
Merhaba,
Uzun bir aradan sonra KanatsızBaykuş'un mimiyle bloga yazı girmem gerektiğini fark ettim.Finallerim başladığı için bir süre yazı giremeyeceğim ama daha sonra bu durum düzelecek.Mimin konusu 'BAHAR OJELERİM' sizlere en sevdiğim bahar ojelerini göstereceğim.Havaların aniden ısınmasıyla makyaj ve ojelerde de  rengarenk tonlar kullanmaya başladım.Aynı şekilde Nisan-Mayıs ayıyla beraber markalarda bahar koleksiyonlarını çıkarmaya başladılar.Özellikle Pastel ve Flormar'ın bahar renklerini çok sevdim.
İlk önce toplu gösterim yapalım:

   



                                 


İlk olarak bu 3 renkten başlamak istiyorum:
İlki Rımmel London 60 Seconds 405 Rose Libertine
İçerisinde turuncu olan güzel bir pembe.Bana nedense Hot Mama allığı hatırlatıyor.60 saniyede kuruduğunu pek söyleyemeyeceğim.
                                  
İkincisi Sally Hansen Extreme Wear Fuchsia Power
Doğum günümde Makeupaddictsbook blogunun sahibi arkadaşımın hediyelerinden biriydi.Parlak ve güzel bir fuşya arıyorsanız buna mutlaka bakmalısınız.
                                      
Üçüncü olarak da Watsons'a yeni gelen NYC ojelerden 257 Lavender Cupcake.Yapısı ve rengini gerçekten çok sevdim.Şu aralar bu tür lila renklerini her yerde görmeniz mümkün.

                                         





Sonraki üçlüden ilki Flormar'ın bahar koleksiyonundan LS03 rengi çok açık sedefli bir mavi.Böyle hafif renkleri çok seviyorum.Sade,şık ve her kıyafete uyabilir.Ancak ilk katta rengini vermediğini söylemem lazım.
İkincisi Rımmel Pro serisinden 420 Aqua Cool rengi.Kotlarla çok güzel olur.




Üçüncüsü Sally Hansen Extreme Wear Mint Sorbet rengi.Bu renk moda diyorum başka bir şey demiyorum:)






En sağdaki renk Flormar 011 numara.İkinci şişem.Gerçekten güzel,pembe nude tonlarda oje arayanlar buna kesinlikle bakmalı.



Soldan ikinci renk için buz mavisi diyebilir miyiz bilmiyorum.Ama yapısını beğendiğimi söyleyemeyeceğim.Kuruması çok uzun sürüyor.Yine Rımmelden Lasting Finish Sweet As Sugar.



Ortadaki NYC Turbo Dry Top Coat.Favori ürünüm oldu.Yastık izine son!
Sondan ikinci ise Rımmel 60 Seconds Ethereal.Çok güzel parlak,sedefli bir pembe.Yapısı çok iyi,kolay kuruyor.
En son olarak yine Flormar Light Summer'dan LS09 rengi.Klasik bir renk.Ancak ikinci kat şart.










Bu benim ilk mimdi.Bunun için KanatsizBaykuş blogunun sahibine teşekkür ederim.
Umarım bu yazı hoşunuza gitmiştir.Sizin bahar oje favorileriniz neler?

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Cok güzel bir yazı olmuş koleksiyonuna bayildim ben de mor tonlarında yeni ojeler alacağım ;))) güzel bir rehber oldu benim için sevgiler

Yorum Gönder

 

MAKE-UP STORY Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos