26 Temmuz 2013 Cuma

AVENE TERMAL SU ve MAC FIX+

Gönderen makeupstory zaman: 18:14
Merhaba,
Yazın gelmesiyle beraber cildimiz için ferahlatıcı ürünlerin kullanımına başlayabiliriz:)Bu tür ürünler için benim iki önerim olacak.İlki Avene Termal Su, bir diğeri de MAC Fix+ .


Öncelikle Avene Termal Sudan bahsetmek istiyorum.Hassas ciltler için de uygun olan bu ürün ferahlamak ve cildi yatıştırmak için geliştirilmiş.Aynı zamanda güneş yanıkları başta olmak üzere cilt hasarlarında kullanılabiliyor.Bu sıcak havalarda cilde hızlı bir ferahlık ve rahatlık veriyor.Kolayca emilen yapısı ve kokusuz olması da sevdiğim özelliklerinden.Yazın buzdolabına koyup,soğutarak kullanıyorum.Kışın sabahları yüzüm yıkadıktan sonra, gece de yatmadan önce nemlendirmek için kullanıyorum.Yazın zaten gün içinde yanımdan ayırmıyorum.Makyajınıza nem katmaktan, tahrişleri azaltamaya kadar birçok özelliği içinde barındıran bu ürünü herkese tavsiye edebilirim:)





Gelelim ikinci ürünümüz MAC Fix+ 'a. Bazılarının sevdiği, bazılarınınsa gereksiz bulduğu bu ürünü ben çok sevdim.Avene Termal Su gibi ferahlatma amaçlı da kullanılan bu ürünün, diğerinden farkı ise makyaj sabitleyici olması.Evet, Avene Termal Su yüzdeki o ağır ve pudra görüntüsünü alsa da, MAC Fix+ gibi sabitleyemiyor. Ayrıca Mac Fix+ 'ın verdiği ışıltıyı, Avene'nin veremediğini düşünüyorum. Kokusu ve verdiği ferahlık hissi gerçekten başarılı.



Sonuç olarak ben Avene'i ferahlatıcı ve bu yaz sıcaklarında kurtarıcı olarak kullanacağım.MAC Fix+ ise makyajı sabitlemek ve pudra pudra görüntüyü almak için ideal.Sizin ferahlatıcı olarak kullandığınız ürünler neler?Başka bir yazı da görüşmek üzere:)



Muhteşem İkili :))



0 yorum:

Yorum Gönder

 

MAKE-UP STORY Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos