23 Temmuz 2013 Salı

ESSENCE LONGLASTING EYE PENCIL (02 HOT CHOCOLATE)

Gönderen makeupstory zaman: 15:33

  Herkese merhaba,


Bugün sizlere favori göz kalemlerimden Essence Long Lasting 02 Hot Chocolate’ten bahsedeceğim . Göz kalemi dediğin budur. Gerçekten çok başarılı bir ürün.Bir göz kaleminde beklenen şeyler yumuşak yapı (kayarak sürülme) ve tabi ki de kalıcılık,  akmama. Bu kalemle ilgili beğenmediğim hiçbir şey yok. Gözün üstünde kayıyor.


Bu yumuşaklığa rağmen asla akma, dağılma yapmıyor.Rengini ise oldukça yoğun veriyor.Yoğun bir koyu,çikolata kahve.Günlük kullanım için harika bir renk.

Sabitlenmeden dağıtıldığında ise dumanlı göz makyajı için çok uygun.Ben bu kalemi Maybelline Color Tattoo On and On Bronze rengi krem farla kullanıyorum.Sonuç kahverengi-bronz tonlarda mükemmel bir dumanlı göz makyajı:)




Göz içinde akma yapmıyor.Aynı zamanda ben kirpiklerimi belirginleştirmek için kirpik diplerime de sürüyorum.Herhangi bir batma veya kaşıntı yaratmadı.



Asansörlü olmasıyla da aynı zamanda pratik.
Diğer renklerini de denemek istiyorum.Ancak Gratislerde genelde Essence standı eksik olduğu için istediğim renkleri bulamadım.Kısmet diyelim artık:) Başka bir yazıda görüşmek üzere…








0 yorum:

Yorum Gönder

 

MAKE-UP STORY Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos