26 Temmuz 2013 Cuma

NUXE REVE DE MIEL BESLEYİCİ DUDAK KREMİ

Gönderen makeupstory zaman: 18:01


Herkese merhaba,

Bugün sizlere Nuxe markasının kuru ciltler için ürettiği Reve de Miel serisinin dudak balmından bahsedeceğim.'Bal Rüyası' anlamına gelen bu seride bal ve çiçek özleri kullanılıyor.Aynı zamanda %80 oranında doğal içeriklerden oluşuyor.


Bu dudak balmı  özellikle kuru dudaklar için.İçerisinde greyfurt esasnsı,shea yağı ve akasya balı gibi bitkisel içerikler var.Ayrıca koruyucu madde,mineral yağ,renklendirici,suni parfüm ve paraben içermiyor.Neredeyse temiz diyebiliriz :)

Kokusu  bitkisel, böyle hafif hafif greyfurt kokusu geliyor.Ben bayılmadım ama dayanılmayacak gibi değil.




Yapısı ilk önce içinde pütür pütür bir şeyler varmış gibi geliyor.Yoğun bir yapısı var.Hafif macunumsu diyebiliriz.
Kolayca emilmiyor, biraz dudakta kalıyor.Ama bu benim açımdan iyi çünkü Roucctanedan dolayı dudaklarım çok kuru.

Nemlendirmesi Bu ürün zaten sadece bunun için alınabilir.Renk falan yok.Ama güzel nemlendiriyor ve rahatlatıyor.
Son olarak ürün kavanozda.Bunu sevmiyorum.Kavanozdaki ürünler hijyenik gelmiyor bana.Nemlendirmesi için katlanacağız diyelim :))

Kuru ve nem ihtiyacı olan dudaklar için güzel bir ürün.Ancak normal nemlendirme için ağır gelebilir.Unutmadan kolayca bitecek bir ürün değil. 
Başka bir yazı da görüşmek üzere...


     

0 yorum:

Yorum Gönder

 

MAKE-UP STORY Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos