22 Temmuz 2013 Pazartesi

YVES ROCHER KAYISI ÇEKİRDEĞİ ÖZLÜ PEELİNG

Gönderen makeupstory zaman: 01:20
Merhaba,

Bugün sizlere yeni tanıştığım süper bir üründen bahsetmek istiyorum.Peeling konusunda seçici davranırım.Az taneli olmayacak ve en önemlisi de benim hassas cildime uygun olacak.Çok büyük ve sert taneli olunca cildim gerçekten soyuluyor; peeling amacını aşıyor :) Ama bu peeling bu konuları aşmış!



İlk önce şunu söylemem lazım ciddi mis gibi,harika kayısı kokuyor.Herkes sever mi bilmem ama ben bayıldım!
İçinde ki tanecikleri yüz peelingi için yeterli.Vücut peelingi için biraz küçük kalabilir.En azından benim için, tercih meselesi.İçinde kayısı çekirdeği parçaları olduğunu tekrar belirteyim.





Kolay sürülen,akışkan olmayan bir yapısı var.Bazı bloggerlar sakız gibi bir yapısı var demiş.Ben yapısını gerçekten sevdim.
Gelelim vaat ettiği ışıltılı cilde.Cilde duru bir görüntü verdiği doğru.Ama öyle belirgin bir ışıltı olduğunu söyleyemem.Belki de uzun vaade de ortaya çıkar.




Sonuç olarak gerçekten beğendiğim, tavsiye ettiğim bir ürün.Kokusu harika:)Ben bu konuda takılı kaldım.Başka bir yazı da görüşmek üzere...

Not:İçeriğinde de görebileceğiniz üzere paraben mevcut.



0 yorum:

Yorum Gönder

 

MAKE-UP STORY Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos