2 Eylül 2013 Pazartesi

THE FALSIES VOLUM' EXPRESS RİMEL(FLARED)

Gönderen makeupstory zaman: 17:28
Herkese merhaba,

Bugün Rocket rimel yazısında bahsettiğim ikinci Maybelline maskaraya sıra geldi. Falsieslerin mor ve gri kanatlısı olan, diğerleriyle karışmasın. 


Sevmedim, ben bu maskarayı bir türlü sevemedim. Tamam, kirpikler uzuyor, hacimli falan oluyor da; kurudu bu maskara. Haliyle sürümü zorlaştı, hatta sürülmez oldu. İlk kez bir maskaram bu kadar çabuk kurudu.Belki de bu sadece bana olan bir şey, bilmiyorum. 


Sonra göz altına dökme yapıyor. Evet bir de bu sorun var. 

Gelelim benim en büyük sorunuma. Bu maskarayı sürdüğüm zaman gözlerim yanıyor, sulanıyor ve kirpik diplerim acıyor. Haliyle kullanamıyorum. 

Bu maskarayı çok sevenlerde var; onu da hatırlatmak isterim. Tüm bu kuruma ve alerjik reaksiyon olmadığında gerçekten güzel bir maskara. Tek katta doğal, ikinci katta gösterişli kirpikler oluyor. Kirpikleri de oldukça güzel uzatıyor.


İyisiyle kötüsüyle bir Maybelline maskara yazısının daha sonuna geldik:) Başka bir yazı da görüşmek üzere....






0 yorum:

Yorum Gönder

 

MAKE-UP STORY Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos