30 Ekim 2013 Çarşamba

MAYBELLINE THE ROCKET VOLUM'EXPRESS RİMEL

Gönderen makeupstory zaman: 10:34
 Herkese merhaba,
Bugün sizlere tanıtacağım ürün son zamanlardaki favorilerimden.Aldığımdan beri sadece bunu kullanıyorum diyebilirim. Şimdi gelelim en sevdiğim yanlarına;

-Plastik fırçalı maskaraları çok sevmem ama bunun kirpikleri tek tek ayıran fırçasına bayıldım.Kirpikleri tek tek ayırıyor ancak olağanüstü bir dolgunluk verdiğini söyleyemem.Hacim konusunda normal bir performansı var.Kirpikleri tek tek ayırdığı için gözleri çok güzel ve büyük gösteriyor.



-Ambalajını da oldukça sevimli ve güzel buluyorum.


-Biraz ıslak bir yapısı var.Ama oldukça çabuk kuruyor.


-Tek katta çok büyük bir değişiklik yok, günlük kullanım için ideal oluyor. Ben iki kat kullanımı daha çok seviyorum. Belirgin ve tek tek ayrılmış kirpikler göz makyajını daha güzel gösteriyor. 


-Kirpik diplerimde herhangi bir hassasiyette yaratmadı. Bazı bloglarda böyle bir sorundan bahsediliyor, ancak bende herhangi bir sorun olmadı. 


-Benim kullandığım göz temizleyicisinden mi bilmiyorum, ancak ben kolayca maskarayı temizleyebiliyorum.Benim kullandığım göz temizleyicisi Yves Rocher İki Fazlı Göz Makyaj Temizleyicisi'yle kolayca çıkıyor. 

-Gözümde 1-2 kere döküntü yaptı. Ama onun dışında bir sorun
 olmadı. Yine de aklınızda bulunsun. 


Sonuç olarak diğer Maybelline maskaralarından daha çok sevdiğim
 bu ürünü herkese önerebilirim.Performansın
dan oldukça memnun kaldım.


Bir daha ki yazıda görüşmek üzere...:)





0 yorum:

Yorum Gönder

 

MAKE-UP STORY Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos