1 Kasım 2013 Cuma

DOWN UNDER NATURAL'S ARGAN OIL SIVI SAÇ KREMİ

Gönderen makeupstory zaman: 10:00
Herkese merhaba,

Saç kremi kullanımım son zamanlarda arttı.Haliyle her çeşidini deniyorum.Sıvı saç kreminde daha önce Gliss kullandım.Saçlarımın uzun olduğu dönemde saçlarımı oldukça güzel açıyordu.

Ancak saçlarımı kestirdim ve saçlarımda açılma problemi kalmadı haliyle.Bu seferde nem problemi başladı saçlarımda.Çare aramaya başladım.O dönemde Down Under Natural's Argan Oil serisini çıkardı.Bende o seriden sıvı saç kremini aldım.


Oldukça da memnun kaldım.Onarıcı etkisini ve kırılmayı önlemesini kesinlikle saçlarımda gördüm.Deniz kenarında da kulladım, duştan çıktıktan sonrada. Her seferinde etki aynı:yumuşacık saçlar. Kokusunu beğenmedim, kokuyu tarif edemeyeceğim.Ama saçlarda kokusu kalmıyor.O yüzden sorun yok.

Sonuç olarak tekrar tekrar alacağım bir ürün.Sıvı saç kremi arıyorsanız mutlaka denemenizi öneririm.

Not:Çalkalamadan kullanmayınız:)




                                             

0 yorum:

Yorum Gönder

 

MAKE-UP STORY Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos