19 Ocak 2014 Pazar

VICTORIA'S SECRET ALLIK 'DARE'

Gönderen makeupstory zaman: 16:18
Herkese merhaba,

Bugün uzun bir aradan sonra renkli kozmetik ürününden bahsedeceğim.Sınavlarım dolayısıyla bloga fazla yazı giremedim.Sanki normal zamanda her gün yazı giriyorum! Neyse...:)



Konumuz Victoria's Secret Dare isimli allığı.VS'nin indirim zamanında bir set almıştım.O setin içinden bu allıkla beraber kırmızı oje, ikili far (tam boy), lip gloss (Brilliant Lip Shine Extreme, tam boy) ve seyahat boyu bir rimel çıkmıştı.Setten çıkan ürünlerden memnun kaldım.VS kozmetik ürünlerini ilk kez bu şekilde denemiş oldum.Bahsettiğim rimelin yazısını yazmayı düşünüyorum.Gerçekten tekrar alınabilecek kadar güzel bir üründü.Allık dışında her şeyden bahsettiğime göre şimdi allığa geçebiliriz.


Dışından başlayacak olursak gerçekten güzel ve sade bir ambalajı var.Üstündeki cam bölüm ince değil.Allığın üzerinde ki kalp baskıları da ayrı bir güzellik katmış.9 gramlık bir ürün yani uzun süre gider.


Rengi günlük kullanım için çok uygun.Açık şeker pembe bir allık.Fotoğraflarda daha koyu bir pembe olarak gözükse de böyle değilYoğun göz makyajlarıyla kullanılabileceği gibi, siyah bir eyelinerla da yüzünüze tazelik katacaktır.Simli bir allık değil.Ancak kendiliğinden bir parlaklığı var ki bu da yüze sağlıklı bir ışıltı katıyor.
Pigmentasyon meselesine gelecek olursak, bu konuda muhteşem diyemeyiz.Ama pigmentasyon konusunda herkesin aradığı şey farklı.Bu allığa fırçayı değdirdiğiniz anda rengini fazlasıyla vermiyor belki ama öyle fırçayla da kazımanıza gerek kalmıyor.Orta pigmentasyonlu bir allık ve bence bu yeterli.
Çok tozutmuyor.Elimdeki Urban Decay allıklar daha fazla tozutuyor.





Kalıcılık konusunda bu allığı başarılı buldum.Ancak benim cildimin kuru olduğu göz önüne alındığında , yağlı ciltlerde  kalıcılık ne olur tam olarak bilmiyorum.Kalıcılık sorununa makyaj sabitleyici spreylerle çözüm bulabilirsiniz.Ülkemize Urban Decay markası gelmediği için şimdilik yazısını daha önce yazdığım MAC Fix+ 'la idare edeceğiz.
Sonuç olarak güzel, denenebilecek bir allık.Diğer renkleri ülkemizde var mı bilmiyorum ancak Dare rengi oldukça tatlı ve başarılı.Aldığım set %50 indirimde 50 tlydi.O nedenle allığın tek başına fiyatı hakkında bilgim yok.Ama VS meleklerinin tatlı pembe yanakları bizimde hakkımız diyorum.Başka bir yazıda görüşmek üzere.....



                                 





                                    

0 yorum:

Yorum Gönder

 

MAKE-UP STORY Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos