8 Ocak 2014 Çarşamba

YVES ROCHER FRAMBOISE DUDAK NEMLENDİRİCİSİ

Gönderen makeupstory zaman: 17:45

Herkese merhaba,

Dudak nemlendiricileri gibi önemli bir konuda dosya açmıştık, şimdi ona devam edelim:) Şaka bir yana sağlıklı, bakımlı dudaklar gibisi yok.


Bu konuda bize yardımcı favorilerimden biri bugün bizimle.Yves Rocher'in dudak nemlendiricilerinden elimde elmalı,vanilyalı ve en yakın arladaşımının hediyesi olan frambuazlısı var.Elmalısını bu dosyaya dahil etmedim.Çünkü yapısını falan yorumlayamıyorum kokusundan dolayı.Bir kozmetik ürününün kokusu ne kadar yapay olur diye merak ediyorsanız, gidip koklayabilirsiniz. Belki de bende olan bozuk falan o yüzden öyle kokuyor, bilmiyorum.Bununla da ilgili yorumlarınızı bekliyorum.

Açıklamalardan sonra gelelim frambuazlı olana.Nemlendirmesi güzel, kokusu ekstra güzel ve hafiften renk veriyor.Daha ne olsun?

Nemlendirme gerçekten güzel.Ama öyle çok kuru dudakların memnun kalacağını sanmıyorum.

Renk verme kısmına gelirsek, ilk sürdüğümde ruj sürmüş gibi oldum.Ama birkaç kullanımdan sonra o renk verme hafifleşti.Şimdi günlük kullanım için ideal oldu.

Bitirebilirsem ikincisini alabilirim.Ama dudak nemlendiricisi dosyası açacak ve bir bu kadarda buraya yazmadığı dudak ürünü olan biri için bitirebilmek gerçekten zor oluyor.

Sizin vazgeçilmez dudak ürünleriniz neler?
Başka bir yazıda görüşmek üzere...




                           

0 yorum:

Yorum Gönder

 

MAKE-UP STORY Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos