22 Haziran 2014 Pazar

URBAN DECAY SHATTERED FACE CASE 1. BÖLÜM

Gönderen makeupstory zaman: 10:00

Herkese merhaba,

Bugün tanıtacağım üründen bulduğunuz yerde alın, hatta stok yapın.Gelelim benim için artık olmazsa olmaz bir ürüne. Bunu akıl edeni tebrik ediyorum. Gerçekten bir kadının yanında sürekli bulunması gereken bir palet:Urban Decay Yılbaşı Koleksiyonundan Shattered Face Case. İki katlı bu muhteşem ambalajı zaten göz dolduruyor.


İlk katında 5 tane far, 1 tane 24/7 glide-on siyah göz kalemi ve Super Saturated High Gloss Lıp Color serisinden Love Child rengi var. İkinci katında ise 2 allık ve bir tane aydınlatıcı var.


Ben bu yazıda ilk katında bulunan 5 farı ve göz kalemini yorumlayacağım.


Farlar harika, muhteşem ötesi. 3 koyu renk ve 2 tane açık renk var. Sağdan sola başlıyorum.

1.Bleach: Sarı alttonlu açık bir krem rengi. Mat ve kremsi bir yapısı var. Kaş altını aydınlatmak için veya göz kapağını nötrlemek için oldukça güzel bir renk. Koyu göz makyajlarında bu renkle geçiş
sağlanabilir, renk kırılabilir.

2.Minor Sin: Sedefli bir pembe, parlaması çok harika. Aynı şekilde kremsi yapıda. Günlük makyajlarda ve tüm göz kapağına uygulayarak, koyu renklerle gölge yaparak kullanabilirsiniz.


3.Shakedown: Harika yansımalı bir kahverengi. Bu palette en sevdiğim renk bu sanırım. Ben tüm göz kapağıma Maybelline Color Tattoolardan On and On Bronze rengi uyguluyorum. Sonra bu gri yansımalı kahverengiyle gölge yapıyorum. Benim için kahverengi göz makyajı demek bu ikili demek. Kremsi yapısı dağıtılmasını kolaylaştırıyor. Göz kapağında muhteşem duran bir renk.Hem gece hem gündüz makyajlarında kullanılabilir.
Sadece bu renk bile almak için bir sebep.

4.Remix: Gelelim palette hiç kullanmadığım renge. Aslında hoş bir ışıltılı mor. Ama sadece gece makyajları için kullanılabilir. Ayrıca diğerlerine göre daha çok tozutuyor. Sevip sevmediğim konusunda kararsız kaldım.




Fotoğraflar sadece bir kez fara değdirildikten sonraki halleridir.




5. Nameless: Siyah, gri yansımalı bir füme. Tüm farlar gibi kremsi. Rengi, ışıltısı harika. Siyah gölge yapılır, tüm göze uygulanır. Crease yani karışma bölgesinde güzel karıştırılarak sadece bir renkle
dumanlı göz makyajı elde edebilirsiniz. 

Sonuç olarak mor renk dışında diğer tüm farlar harika. Biraz tozutma sorunu var ama çok takılmıyorum. Harika farlar, muhteşem yapı, çok iyi pigmentasyon !


Gelelim siyah göz kalemine. Urban Decay markasını takip ediyorsanız bu göz kalemlerini biliyorsunuzdur. 7/24 Glide-On Eye Pencil serisinden zero rengi. Simsiyah bir göz kalemi, kremsi, kolay bir sürümü var. Ama yağlı göz kapaklarınız varsa bir dağılma problemi yaşayabilirsiniz. Düz, keskin hatlı bir eyeliner zor olsa da, smokey yaratmak için uygun bir kalem. Ben bayılmadım açıkçası. Kalem haddinden fazla kremsi, kalemi açarken bile eridiğini düşünüyorum.


Paletin üst katı böyleydi. Yanımda mutlaka olmalı dediğiniz ne varsa, bu palette. Çantanızda öyle kocaman bir makyaj çantası taşımanıza da gerek yok. Ayrıca dış görünüşü de gayet gösterişli. Farları ve kalemi gram açısından da yeterli buldum. Son olarak bulduğunuz yerde stoklamanızı hatırlatırım. Yılbaşı koleksiyonu olduğu için bulmanız zor olabilir ancak internette mutlaka birileri satıyordur.


Paletin 2. Bölüm yazısında görüşmek üzere.....
Temptalia'dan daha ayrıntılı fotoğraflara bakabilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

MAKE-UP STORY Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos