29 Kasım 2014 Cumartesi

THE BODY SHOP TEA TREE COOL&CREAMY WASH

Gönderen makeupstory zaman: 11:56


Herkese merhaba,
(For English Scroll Down)

Blogda uzun süre önce yer vermek istediğim ama bir türlü fırsat bulamadığım bir üründe bahsetmek istiyorum. Lütfen alın !!! Youtube'dan da tanıyabileceğiniz Essie Button'nın önerisiyle aldım ve hakkını vermek gerekir ki bu kız bu işten anlıyor.


-Kimler kullanmalı ? Kuru ciltler uzak olsun. Üstünde de yazdığı üzere akneli,yağlı ve karma ciltler için uygun. Benim T bölgemde yağlanma var. Yanaklarıma fazla uygulamadan kullanmaya çalışıyorum. Hafif bir kurutma yaptığı doğru. Ama güzel bir nemlendirici kullanmak şartıyla, arada çıkan küçük sivilceler için normal cilde sahip olanlarda kullanabilir.


-Yağlı ciltler için her gün kullanmaya uygun. Cildinizdeki kurumaya göre de süreyi ayarlayabilirsiniz.


-Kremsi bir dokusu var. Hafifçe ıslatılmış cilde fındık tanesi büyüklüğünde ürünü uyguluyorum. Verdiği o tazelik ve ferahlığa da bayılıyorum. Sabahları uyanamadınız mı ya da hafif yağlanmış bir ciltle mi kalktınız ? İşte çözüm bu ürün. Ferahlık !!! Kokusu çok muhteşem değil, ama beni rahatsız etmiyor. Siz yine de almadan kokusuna bakın derim.

-Göz altınıza uygulamayın, orada ki kuruluk gerçekten rahatsız edici. 


-Makyaj çıkarma anlamında da başarılı sayabiliriz. Göz makyajınızı önceden temizlemenizi öneririm. Onu tam olarak çıkaramıyor.

İkinci ürünü de bitiren biri olarak, almaya devam edeceğim. Denemek için partiküllü olanı da aldım. Ona da blogda yer vereceğim. Eğer cilt tipinize uygunsa bu ürüne bir şans verin. 

Başka bir yazı da görüşmek üzere....

Not: Cildim kontrolden çıktığında maske gibi de kullanıyorum.Yüzümde 5 dakika bekletiyorum ve ılık suyla duruluyorum.


-----------------------------------------------------------------------------



Hi everybody,

First of all, Please buy this product!! I bought this product with Essie Button (Youtube Beauty Guru)' s recommendation. As I always said, she knows it :) 

Who can use this product? Obviously, this product is not suitable for dry skin, but perfect for blemished, oily or combination skin. I use for my T area, actually my skin is not oily. However, sometimes I have little spots on my cheeks. Little tip avoid eye area. Becaue it makes your eye area very dry. Trust me you don't want it.


It removes face makeup nicely.My advice is you must remove your eye makeup before use it.

It has creamy texture. It feels FRESH.  It is what I love  most about this product. Freshness. I don't know how can explain that. When you wake up, your face is little oily or  you don't want to wake up fully, this product is perfect for this moments. But if you like perfect, fruity smells, it doesn't have perfect smell.You will try before you buy it.

Highly recommend it....

See you later!



3 yorum:

Kızsal Şeyler Blog on 1 Aralık 2014 19:51 dedi ki...

Krem stoğumu tükettikten sonra düşünebilirim teşekkürler yazı için :) takipteyim bloğuma beklerim pembemakyajcantam.blogspot.com.tr

makeupstory on 2 Aralık 2014 14:02 dedi ki...

Cilt tipinize uygunsa mutlaka deneyin :) blogunuza da mutlaka bakacağım, kısa sürede baktığım kadarıyla çok şey öğreneceğim kesin :)

Kızsal Şeyler on 2 Şubat 2015 19:57 dedi ki...

Merhaba pembe makyaj cantam blog adresim başka bir adrese taşındı yeni profilimle takipteyim sen de takibe alırsan çok sevinirim sevgiler http://blogkizsalseyler.blogspot.com

Yorum Gönder

 

MAKE-UP STORY Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos