20 Mart 2013 Çarşamba

VICHY DERMABLEND FLUID CORRECTIVE FOUNDATION 16HR

Gönderen makeupstory zaman: 14:24
Uzun bir aradan sonra tekrar herkese merhaba,
Blogger tembelliği dediğimiz durumu bende yaşadım ve uzun süre yazı yazamadım.
Bugün size bahsetmek istediğim ürün kapatıcılık konusunda gördüğüm en iyi fondöten olan Vichy Dermablend.
Parabensiz,hassas ve alerjik ciltler için olan bu fondöten ciddi anlamda kapatıcı.Bu sebeple tüm yüze uygulamak biraz ağır olabilir.Ben kapatıcı olarak kullanıyorum.
İçerisinde yağ ve parfümde yok.Bu da akne ve sivilceli ciltler için tercih sebebi.
Bende sivilce veya herhangi bir hassasiyet yaratmadı.Ama biraz ağır yapılı olduğu için çok iyi temizlenmesi gerekiyor.
Eksi yönlerinden bahsetmek gerekirse mutlaka sabitlenmesi gereken bir fondöten.Yoksa her yere bulaşıyor.Ayrıca bir süre sonra parlama yapabiliyor.Pudrayla sabitlenmesi şart!
Bendeki en açık rengi ve sarı alt tonlu.Bir ton açık olsa belki daha iyi olurdu.O yüzden renk seçerken dikkatli olmak gerekiyor.
Son olarak bu fondöten tüm yüz için ağır olabilir.Doğal duracağını düşünmüyorum.Belli bölgelerde kapatıcı olarak uygulandığında doğal bir görüntü oluşturuyor.Bu fondöten artık Türkiye'de satılmasa da güzel bir kapatıcılık isteyenlerin elinde olması gereken bir ürün.Başka bir yazı da görüşmek üzere:)))Kendinize iyi bakın!



Not:MakeupAlley'de ki puanının da 4.1 olduğunu hatırlatmak isterim.








Görüldüğü gibi tüpte ve çok akışkan.Dikkatlı olmazsanız fazla geliyor ve böyle bir görüntü oluşuyor:)
Lisa Eldridge'in sitesinde nasıl kullandığını görebilirsiniz.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Nerden aldın acaba? türkiyede yok sanırım:( çok istediğim bir fondöten kapatıcılığı o kadar ünlü ki.. sen güle güle kullanasın:)

makeupstory on 22 Mart 2013 00:04 dedi ki...

Almanya'ya giden oda arkadaşım getirdi.Eczaneden 14 euroya almış.Türkiye'de satıştan kaldırılmış.Gerçekten bir fondöten ancak bu kadar kapatıcı olabilir.Bu arada blogunuzu çok beğeniyorum:)Çok iyi bir bloggersınız.

Adsız dedi ki...

Türkiye de yok evet büyük bir yas benim için:( ayrıca güzel sözlerin için çok teşekkür ederim, ben de senin yazılarını ilgiyle takip ediyorum:)

Yorum Gönder

 

MAKE-UP STORY Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos