23 Kasım 2012 Cuma

RIMMEL LONDON KATE MOSS RUJ 03

Gönderen makeupstory zaman: 00:10
Merhaba,
Bugün hakkında yorum yapacağım ürün Rimmel London Kate Moss rujlardan 03 numara.Benim kullandığım rujlar genellikle soft renkte.Bu aralarda dudak rengi rujlara taktım.Kate Moss rujları da merak ediyordum.Sonuç olarak 03 numara benim oldu.Nude bir renk.
İlk olarak kokusundan başlayalım herkesin sevebileceği bir koku değil ama kötü de kokmuyor.Yumuşak bir sürümü var.Kolayca kayıyor dudakta.Bu özelliğine de bayıldım.Mat bir ruj değil, hafif kendinden ışıltılı.Dudakları kurutmuyor.Ama bazı Kate Moss rujların kurutma yaptığını daha önce başka bloglarda okumuştum.Herkesin ürüne vereceği tepki farklı olduğu için kesin konuşmak istemiyorum.
Kalıcılığı orta diyebiliriz.Fiyatına da oldukça uygun.O yüzden alınabilir.Umarım sizlerde beğenirsiniz.Başka bir yazıda görüşmek üzere:)









0 yorum:

Yorum Gönder

 

MAKE-UP STORY Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos