30 Kasım 2012 Cuma

RIMMEL LONDON STAY MATTE DUAL ACTION CONCEALER

Gönderen makeupstory zaman: 23:48
Merhaba,
Bugün sizlere bahsetmek istediğim ürün Rimmel London Stay Matte serisinden Dual Action Concelar.Ürün stick şeklinde.Sivilcelerimi kapatmak için bir ürün aradığım zaman bu ürünu Watsons'da çalışan bayan önermişti.Bende stick olduğu için kullanımının kolay olduğunu düşünerek almıştım.Şu zamana kadar da kullandım.Ben bu ürünü sivilce ve lekeleri kapatmak için kullanırken, daha sonrada göz altlarım için denedim.Göz altlarım çok sorunlu değildir,derin çizgilerim de yoktur.Ama uykusuz kaldığım da ya da dönem dönem gözlerimin altında hafif koyuluk olur.İşte o zamanlar göz altlarım için kullanıyorum.Çizgilere dolmadı, aydınlık bir görüntü veriyor.Göz altlarım pürüzsüz ve oldukça doğal duruyor.
Leke ve sivilceler için kapatıcılığından gerçekten çok memnunum.Fondöten kullanmadığım zamanlarda çok işime yarıyor.Benim kullandığım fondöten su bazlı ve kapatıcılığı orta seviyede yani hafif yapılı.Bazen fondötenin kapatıcılığını artırmak istediğim zamanlarda bu ürünü kullanıyorum.
Bu ürünün içinde salatalık özlü bir de yeşil kısmı var.Bu bölümün kızarıklıkları hafiflettiği söyleniyor.Bu konuda belirgin bir fark göremedim.
Benim hassas cildimde herhangi bir reaksiyona sebep olmadı.Ben bitirdim ve bir tane daha aldım.Son olarak tekrar belirtmek istiyorum göz altlarında gerçekten çok doğal duruyor.Herkese de tavsiye ediyorum.Başka bir yazı da görüşmek üzere...








0 yorum:

Yorum Gönder

 

MAKE-UP STORY Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos