16 Ocak 2013 Çarşamba

YVES ROCHER BIO CULTURE SERİSİ VÜCUT PEELİNGİ

Gönderen makeupstory zaman: 19:10
Merhaba,
Bugün bahsetmek istediğim ürün Yves Rocher'in Türkiye'ye yeni gelen BIO CULTURE serisinden vücut peelingi.Bu yaz Fransa'dan aldığım bu üründen Türkiye'de olmadığı için bahsetmek istememiştim.Ama artık burada da satıldığını duyunca hemen sizlere anlatmak istedim.
Anlatmaya başlayalım o zaman.İlk olarak %99 doğal içerikten oluşan ve parabensiz bu seri hassas ciltler ve bu konuya önem verenler için büyük bir artı.İçinde organik Meksika aloe verası var ki aloe veranın cilt için yararları herkes tarafından bilinir.EcoCert sertifikası olan bir seri.Ben bu peelingi yüzüm de de kullanıyorum.Yağlı ve sivilceli bir cildim var.Kesinlikle hassasiyet yaratmadı.Siyah noktalarda işe yaradığını gözlemledim.Cildimi yatıştırdığını da söylemem gerekiyor.Ama yüz için kullanmak kesinlikle benim tercihim.Cildim pürüzsüz oluyor ve temizlendiğini hissediyorum.Cildi çok iyi nemlendiriyor.Kokusu çok hoş ve ferah.Taneciklerinin miktarı yeterli ve çok büyük değiller.Cildinizi çizmiyor.İçinde kahverengi taneciklerin dışında küçük beyaz tanecikler de var.Şeffaf yapıda bir peeling.Ben biteceği için üzülüyordum.Ama artık burada da olduğuna göre sorun kalmadı:)Herkese önerebileceğim bir ürün.Bende bu serinin nemlendirici kremini denemek istiyorum.Son olarak ürün 150 ml. ve küçük bir miktar yeterli oluyor.Şuan fiyatı 21.90.Başka bir yazıda görüşmek üzere...













0 yorum:

Yorum Gönder

 

MAKE-UP STORY Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos