18 Kasım 2013 Pazartesi

LUSH AMERICAN CREAM SAÇ KREMİ

Gönderen makeupstory zaman: 10:00
Herkese merhaba,

Bugün sizlere adını sıkça duyduğumuz Lush markasının en ünlü saç kreminden bahsedeceğim. Lush markasının ürünlerini merak ediyordum.'Fresh Handmade Cosmetics' olayı baya ilgi çekici diyebilirim :)


Mağazaya gitmeden önce küçük bir araştırma yaptım ve herkes bu üründen oldukça iyi söz ediyordu.Oradaki bayana da söyleyince kendisi de baya övdü.Almasam olmazdı artık:)

Beni en çok etkileyen özelliği KOKUSU.Buram buram vanilya kokuyor ancak böyle hafiften bir baharat kokusu da geliyor bana.Çok güzel kokuyor bence.

Gelelim saçımda gösterdiği performansa.Saçlarım birbirine çok dolanmaz ancak kuruluk problemi yaşıyorum.Bu yüzden nem veren ürünler arayışındayım.Saçı güzel açıyor, yumuşaklıkta veriyor.Ancak istediğim nemi bu üründe bulamadım.Zaten nem için maske yapılması gerektiğini biliyorum.İşte sorun maske için zaman ayırmakta...

Şekillendirmeyi kolaylaştıran diyenlerde var ancak ben böyle bir etkisini görmedim.Sizin aklınızda bulunsun.Böyle bir etkisini görürseniz, yorum olarak yazmayı unutmayın :)

Hayatımın ürünü diyemem ancak  sevdiğimi söyleyebilirim.Belki tekrar alırım veya başka bir ürün denerim.Bu konudaki gelişmelerden sizi haberdar ederim.Başka bir yazıda görüşmek üzere....



                                

0 yorum:

Yorum Gönder

 

MAKE-UP STORY Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos