9 Eylül 2014 Salı

PASTEL NUDE OJE/NAIL POLISH MOCHA

Gönderen makeupstory zaman: 18:49


Herkese merhaba,

Biliyorsunuz ki nude modası tüm hızıyla devam ediyor.Hem günlük kullanılması hem de her kıyafetle gitmesi (sür-çık olması) tercih edilmesinin başlıca sebeplerinden.





Tırnaklarda nude gerçekten asil, feminen ve çok temiz bir görüntü oluşturuyor.Tabi ortada bir tane nude rengi yok. Tırnaklarına ve ten renginize gidecek nude rengi bulmak da kolay değil.


Bu arayışta bir sürü nude denedim.Bu sırada Pastel'in Nude serisi çıktı. Her zaman mat nudelar tercih ediyordum. Ancak mocha içerisinde gri ışıltı olan bir nude. Çok küçük ve tırnakta belirsiz olan bu ışıltılar aslında rengin daha parlak görünmesine yardım ediyor. Tırnakta harika, bakımlı bir duruşu var.


Kalıcılık bakımından da oldukça iyi.3. günün sonunda uçtan bir çıkma olmadı.Yapı itibariyle tırnakta kayıyor ve iki katta rengini veriyor.Sonuç pürüzsüz bir görüntü. Kuruma süresi de iyi.Kuruduktan sonra bulaşma gibi bir sorun yaşamadım.

Herkesin ten ve tırnak rengine gideceğini düşünüyorum. Nude serisinde birçok değişik renk var. 

Başka bir yazı da görüşmek üzere....







0 yorum:

Yorum Gönder

 

MAKE-UP STORY Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos