19 Eylül 2013 Perşembe

Yves Rocher Hassas Ciltler İçin Yatıştırıcı ve Nemlendirici Gündüz Kremi

Gönderen makeupstory zaman: 20:18

Merhaba,
Bugün sizlere günlük kullandığım ve gerçekten de memnun kaldığım nemlendiricimden bahsetmek istiyorum. 



Gördüğüm sivilce tedavisinde yüz ve dudak nemlendiricilerini yedim resmen. Bahsedeceğim nemlendiricininde ikinci kavanozuna geçtim.Hayırlı uğurlu olsun:)

İlk olarak ben bu nemlendiriciyi normal ve kuru ciltlere öneriyorum. Nemlendirmesini de yeterli buluyorum. Yapış yapış yapmayan ve nemi cildin altında hissettiren bir ürün.Çok kuru ciltlere yeterli gelmeyebilir. Ancak benim cildimi bile nemlendiriyorsa denemenizde fayda var:)


Bu ürün Yves Rocher'in hassas ciltler serisinden.  Tahriş edici madde ve renklendirici içermiyormuş.Alerjik, dermatolojik ve mikrobiyolojik testlerden geçmiş. Bu bakımdanda artı aldı benden. 

İçeriğinde Anta Baklası bulunuyormuş. Bunun da cildi yatıştırdığı söyleniyor. Ben bunun etkisini gördüm. Özellikle makyajımı temizledikten sonra oluşan kırmızılığı güzel dengeliyor. Dış etkilere karşı cildin dayanaklılığını artırıyormuş. Pek bir etkisini göremedim. Bakalım belki ikinci kavanozun sonunda. 

Bu nemlendirici için gündüz kremi dense de ben gece yatarken, makyaj altına yani her ihtiyaç duyduğumda kullanıyorum. Yapış yapış olmadığı için makyaj altında da kullanılabilir. Unutmadan cildi gerçekten yumuşacık yapıyor. 

 Güzel ve ferah bir kokusu da var. Yüzde kullanılan ürünlerin kötü kokmasına dayanamıyorum.Kremsi, kolayca emilen bir yapısı var. 

Bu ürünü mutlaka denemenizi tavsiye ederim. Almadan önce mağazalardaki testerı mutlaka deneyin. Krem önerisi verirken biraz tedirgin oluyorum, herkesin cilt yapısı farklı. Başka bir yazı da görüşmek üzere:))

0 yorum:

Yorum Gönder

 

MAKE-UP STORY Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos