2 Eylül 2013 Pazartesi

BURT'S BEES LIP BALMLAR

Gönderen makeupstory zaman: 17:21
Merhaba,

Bugün sizlere %100 doğal Burt's Bees lip balmlarından bahsetmek istiyorum. Bende nar özlü olanı ve ballısı var. İkisi arasında favorim de Nar özlü olanı. Genelde ballı olanı beğenilse de, onun kokusu beni rahatsız ettiği için kullanmakta zorlanıyorum.Kısa ön bilginin ardından ayrıntılı açıklamaya geçebiliriz:)


İlk olarak benim favorim narlı olandan başlamak istiyorum. Oldukça yumuşak bir sürümü var. Çok güzel koktuğunu da söylemem gerekiyor. Nemlendirme özelliği ise gerçekten güzel ve bu nemlilik aynı zamanda kalıcı da. Çok hafif renk veriyor ama baya hafif. Dudaklardaki çatlak görüntüyü düzeltiyor ve bakımlı gösteriyor. Favori lip balmlarımdan biri ve sürekli yanımda. Unutmadan bu benim ikinci nar özlü lip balmım. Çok sevdiğimde buradan anlaşılır sanırım:)


Gelelim ballı olana. Nemlendirmesi güzel ve oldukça yumuşak bir yapısı var. Ancak nemlendirmesi kalıcı gelmedi bana. Tedavi edici özelliğ olduğunu düşünüyorum. Çatlamış dudaklar için güzel bir ürün ancak birkaç kat sürmek gerekiyor (en azından bende öyle:)). Sevmediğim yanı ise kokusu. Bu ürünler %100 doğal olduğu için koku tabi ki plastik, parfüm vs. değil. Ancak ben kokusunu sevemedim. Nasıl anlatacağımı bilmiyorum ama bana hacı misini hatırlatıyor. Belki de kokusunun onunla alakası bile yoktur. Yapacak bir şey yok, bana hatırlattığı bu:)


Bu ikisinin yanında bir de beewax yani bal mumlu olanı var. O bende olmadığı için bir şey söyleyemeyeceğim ancak aklınızda bulunsun. Belki onu da denemek istersiniz. Sizde hem doğal hem de güzel ürünler arıyorsanız mutlaka bakın derim:) Başka bir yazı da görüşmek üzere.... 




0 yorum:

Yorum Gönder

 

MAKE-UP STORY Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos