4 Temmuz 2013 Perşembe

MAKYAJ ÇANTAMDA NE VAR?

Gönderen makeupstory zaman: 22:08
Merhabalar,
Uzun zamandır bloglarda sıkça gördüğümüz taglerden 'Makyaj Çantamda Ne Var?' ı yapmak istiyordum.Öncelikle makyaj çantası çok büyük olan insanlardan değilim.Benim için en gerekli ve gün içinde tazelemek istediğim ürünleri yanımda bulundururum.Bazı zamanlar sadece ruj ya da parlatıcı alarak çıktığım da oluyor.Zaten o gün kullandığımız ürünlere göre makyaj çantamızın içindekilerde değişir.Bu yazıda aynı zamanda biraz da son zamanlardaki favorilerimden bahsedeceğim.O zaman başlayalım :)

Makyaj çantamın demirbaşlarından Garnier BB kremin yağlı ciltler için olanı.Garnier'in ilk bb kremini denememiştim.Ancak kuzenim de ciddi alerji yapmıştı.Zaten onu çoğu kişi de beğenmemişti.Ancak bu gerçekten güzel bir ürün.Akışkanlığını, kapatıcılığını ve ciltle bütünleşmesini çok seviyorum.Fondötenin çekilmediği bu sıcaklarda bb kremler kurtarıcı oluyor.Biraz fazla kapatıcılık istediğim yere iki kat uyguluyorum.Ben altına güneş kremi sürdüğüm için bende daha parlak(glowy) duruyor.Nemlendirmesi normal ciltler için yeterli.Ancak kuru ciltler altına nemlendirici kullanmalı.T bölgesi haricinde parlama yapmıyor.Hatta alın bölgesinde yapmadığını da rahatlıkla söyleyebilirim.Bu ürünle ilgili son olarak bence uygularken fırça veya sünger kullanmayın.Parmaklarınıza döktüğünüz ürünü ısıtın ve yüzünüze hafifçe vurarak uygulayın.Bu şekilde kapatıcılık artıyor ve daha doğal bir görünüm oluşuyor.Benin gibi çok açık tenliyseniz light bir ton koyu gelebilir.

                              

Ürünle ilgili her şeyi anlattım sanırım :) Ayrıca yazı yazacak herhangi bir şey kalmadı.İkinci ürünüm Rimmel London Stay Matte pudra.Bende ki 001 Transparent rengi.Sizde pudrayı sadece parlamayı önlemek ve sabitleme için kullanıyorsanız bence bu renk gayet iyi.Bu pudrayla ilgili ayrıca yazı yazabilirim.Gerçekten beğendiğim ürünlerden:)Tek bir sorun var; o da bu pudranın kabı neden bu kadar kötü?Tek başına çantaya atamıyorum.O garip kapağı sürekli çıkıyor!


                               

Üçüncü ürünümüz Anneler Gününde aldığım(iyi ki) The Balm Balm Shelter tinted gloss Girl Next Door rengi.Sür çık rengi desem durumu özetlemiş olurum herhalde.Yapış yapış değil,harika kokuyor ve spf 17.Daha ne istenebillir ki dudak parlatıcısı için?Bende Pin-Up Girl rengi de var.Ondan bahsettiğim yazı için tık tık

   

Yanıma allık alacaksam tercihim Rimmel London minik allıklar oluyor.Küçük boyutları ve kalıcılıklarıyla onlarda beğendiğim ürünler arasında.Bendeki rengi Pink Rose.Açık,gül kurusu ve gerçekten günlük kullanım için çok uygun.

                            

Sonuncu ürünümüze gelirsek Clınıque Chubby Sticklerden Curvy Candy.Pratik,güzel nemlendiriyor ve renkler çok iyi :)Chubby Stickler için de sür-çık diyebiliriz.  



                             


Kullandığım fırçalara gelince Claire's Bambu fırça seti.Kullanışlı ve gerçekten işe yarar,seyahatler için uygun fırçalar istiyorsanız, mutlaka o sete bakın.Fırçaların kalitesi gerçekten çok iyi!Pudra için de Artdeco'nun kabukisini kullanıyorum.


Kullandığım ürünler bu kadar.Sıcaklarda olabildiğince hafif makyajlar yapmaya çalışıyorum.BB kremler veya güneş korumalı ürünler tercih ediyorum.Sizin makyaj çantanızdaki favori ürünler nelerdir?Başka bir yazıda görüşmek üzere:)))



     

0 yorum:

Yorum Gönder

 

MAKE-UP STORY Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos