10 Kasım 2012 Cumartesi

Yves Rocher Vanille Lip Balm

Gönderen makeupstory zaman: 22:58
Merhaba,
Kış ayları da başladı, havalar soğudu.Cildimizin her zamankinden daha çok neme ihtiyacı var.Benim cildimde nem problemi hiç olmadı.Kış aylarında dudaklarım da kuruma olur.Bu yüzden her zaman yanımda dudak nemlendiricisi taşırım.Daha önce Nivea,Blistex gibi markalar kullandım.Şimdi de kullandığım ürün Yves Rocher'den.Ben vanilyalısını Fransa'dan aldım.Bildiğim kadarıyla bu lip balmların elmalısı da var.
Yorumlara gelecek olursak ben gerçekten memnunum.Sürdükten sonra dudaklarım uzun süre nemli kalıyor.Kokusu ve yapısı çok güzel.Mis gibi vanilya kokuyor.Daha öncede dediğim gibi benim için dudak ürünlerinin kokusu çok önemli.Normal ve günlük kullanım için ideal.Renkli değil.Önerebileceğim bir ürün.Normal fiyatı 7.90.Ama şuan için Yves Rocher de indirim var.5.90 TL'ye alabilirsiniz.
Görüşmek üzere:)


Not: Ama dudaklarınız çok çok kuruyorsa Blistex'in küçük mavi kavanozda satılan nemlendiricisini önerebilirim.Elmalısının dolgunlaştırıcı etkisi olduğu da söyleniyor.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

MAKE-UP STORY Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos