18 Kasım 2012 Pazar

YVES ROCHER PURBLEUET GÖZ MAKYAJI TEMİZLEYİCİ

Gönderen makeupstory zaman: 20:34
Merhaba,
Bugün sizlere tanıtacağım ürün bir göz makyajı temizleyici.Eeee makyaj yapıyorsak, temizlemek de gerekiyor haliyle:)Bu konuda en iyilerden biri de Yves Rocher'in ürünü.Ben bu tür sıvı temizleyicilerden hiç hoşlanmıyordum.Göz yanmasından o garip yağlı hisse kadar sayamayacağım kadar sevmediğim özelliği vardı.Bundan önce Nivea'nın benzer ürününü kullanmıştım.Bitirmeden çöpe attık.Annemde bende hiç memnun kalmadık.
Ama bu üründen gerçekten çok memnun kaldım.Benim gözlerim çok hassas ve kolayca yanıyor.Ama Purbleuet'de peygamber çiçeği özü var ve bu hassas gözlere iyi geliyormuş.Yanma veya kızarıklık kesinlikle yaşamadım.
Sıvı göz temizleyicileri kullandıktan sonra kalan o yağlı his bunda yok.Durulama gerekmiyor.
Waterproof göz ürünleri dahil olmak üzere göz makyajını kolayca çıkarıyor.Kirpik diplerindeki makyajı da güzelce temizliyor.Kokusu da normal ama keşke daha güzel koksaydı.Bu arada ürün çift bazlı.İyice çalkalamak gerekiyor.
Ben memnun kaldım ve sizlere de tavsiye ediyorum.Başka bir yazıda görüşmek üzere:)


                               zoom1-60087

0 yorum:

Yorum Gönder

 

MAKE-UP STORY Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos