3 Kasım 2012 Cumartesi

Maybelline Color Tattoo 24Hr(On and On Bronze)

Gönderen makeupstory zaman: 01:23
Merhaba,
Bu yazımda bahsedeceğim ürün Maybelline Color Tattoo 24 hour.Daha önce krem far kullanmamıştım.Bir çok blogda ürün hakkında güzel yorumlar duydum.Bende denemek istedim.Bende ki rengi On and On Bronze.Bu rengi tercih etmemin sebebi ise hem günlük hem de gece makyajında kullanılabilecek bir renk olması.
Kalıcılığı gerçekten çok iyi. Uyguladığınız andan itibaren göz kapağınıza yapışıyor.Düzeltmeleri yapmak için yeterli bir süre var.Ama ondan sonra tamamen sabitleniyor. Ben sadece bu farı uygulayıp,rimel sürüp göz makyajımı bitiriyorum. Gözlerim yeşil olduğu için bu rengin gözlerimi daha çok ön plana çıkardığını düşünüyorum.Farı anlatmaya devam edersek bronz renkte ve parıltılı bir far.Mat renkler sevenler içinse Taupe rengini önerebilirim.
Kullanımı çok pratik. Kolayca sürülüyor.Yumuşak bir yapısı var.Kokusu kesinlikle yok.Parmakla uygulaması daha iyi sonuç veriyor bence.Parmağınızı bastırdığınızda ürün içeri göçmüyor.Cam bir kutuda ve bence çok güzel bir ambalaj.
Son olarak sadece bu farları sürerek göz makyajınızı tamamlayabilirsiniz.Gölgelendirme veya ayrıntılı göz makyajları yapmayanlar için ideal.Birçok rengi var.Kozmetik malzemeleri satan yerlerde bulabilirsiniz(Watsons,Gratis,Kağan vb.).Fiyatı 15 TL.İndirime girdiği zamanlar oluyor.Daha uygun fiyata da alabilirsiniz.Bence bu ürün fiyatını tamamıyla hakediyor. Hem pratik hem de güzel bir far istiyorsanız bu krem varları tercih edin.
Görüşmek üzere:)


0 yorum:

Yorum Gönder

 

MAKE-UP STORY Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos