16 Kasım 2012 Cuma

THE BODY SHOP JAPANESE CHERRY BLOSSOM DUŞ JELİ

Gönderen makeupstory zaman: 15:06
Merhaba,
Bugün tanıttığım ürünlerde değişiklik yapmak istedim.Bugün The Body Shop Japanese Cherry Blossom duş jelini sizlere tanıtmak istiyorum.Yazın TBS'de %50 indirim olduğu zaman bu seriyi kofre olarak almıştım.Kremi,parfümü,duş jeli ve lifi olan kutuyu aldım.İlk olarak bu seriden gerçekten çok memnun kaldım.Kokuları çok iyi.Özellikle parfümü gerçekten kalıcı.Onunla ilgili ayrıca bir yazı yazmak istiyorum.
Duş jelinden bahsedecek olursak tüm seride olduğu gibi çok ferah ve tatlı bir kokusu var.Kokuyu duyunca çiçek bahçeleri geliyor aklıma.Güzel köpürüyor.Bence duş jelin de en önemli şey kokusu ve köpürme oranıdır.Ben iki açıdan da gerçekten memnunum.Duş jelini kullandıktan sonra bir de parfümü sıkarsanız kokunun kalıcılığı ciddi oranda artıyor.Bence serilerin kokusunu beğeniyorsak,daha kalıcı olsun istiyorsak serideki diğer ürünleri de kullanmalıyız.Bence sizinde denemeniz gereken bir ürün.Tabi çiçeksi ve tatlı kokuları beğenmeyenler için uygun değil.Başka bir yazıda görüşmek üzere:)

0 yorum:

Yorum Gönder

 

MAKE-UP STORY Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos