23 Kasım 2012 Cuma

NİVEA BESLEYİCİ EL KREMİ ANTI-DRYNESS

Gönderen makeupstory zaman: 00:57
Bugün tanıtacağım diğer ürünü bana çok yakın bir arkadaşım tavsiye etti.İyi ki de tavsiye etmiş.Teşekkürler Zirzop!Benim ellerim çok kurur.Bazen bir anda nemi çekiliyor ve derimde bir damla su kalmadığını hissedebiliyorum.Bu yüzden el kremlerim hep yoğun yapılı olmuştur.Eee kış da geldiğine göre artık el kremi kullanımım da artar.
Bahsedeceğim ürüne gelirsek Nivea Besleyici El Kremi serisinden Kuru Eller için(Anti-Dryness) olan.Gerçekten elleri yumuşacık yapıyor.Sürüldüğü andan itibaren ellerde ki o kuruluğu ve gerginliği alıyor.Ellerim kuru olduğunda çok rahatsız oluyorum.Bu kremi sürdüğüm anda rahatlıyorum.Gerçekten çok memnunum.Herkese tavsiye ederim.Ayrıca çok tatlı ve hafif bir kokusu var.Tek üzücü yanı paraben içermesi.Bu konuya önem verenlerin haberi olsun.Onun dışında bir el kreminden beklenen her şeyi yapıyor.Bu güzel nemliliği uzun süre ellerinizde hissedebiliyorsunuz.Başka bir yazıda görüşmek üzere:)


0 yorum:

Yorum Gönder

 

MAKE-UP STORY Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos