11 Kasım 2012 Pazar

YVES ROCHER SEXY PULP MASCARA

Gönderen makeupstory zaman: 00:24
Merhaba,
Bugün tanıtacağım diğer ürün ise Yves Rocher Sexy Pulp Maskara.Bundan önce Maybelline Colossal Volume Express Brown maskarayı kullanıyordum.Onunla ilgili ayrıca yazı yazarım ama çok da memnun olduğum bir ürün değildi,sıradandı.Sexy Pulp maskaradan gerçekten memnunum.
Öncelikle hacimlendirme özelliğini çok beğendim.Ortaya doğru incelen tombik kıl bir fırçası var.Bu şekilde tüm kirpikleri yakalıyor.Boyanmamış kirpik kalmıyor.Kirpikleri ayırma konusunda üstün bir başarıdan bahsedemeyeceğim.Biraz da ben üstünde uğraşmıyorum belki de ondandır.Zaten ürünün tanıtımında daha çok hacimden bahsediliyor.
Üste üste uygulandığında topaklanma yapıyor.Bence üst üste en en fazla 2 kere uygulanabilir.Ben tek kat kullanmayı seviyorum.Daha doğal ve güzel duruyor.Benim için maskara da hacim önemli ve bu konuda gerçekten işe yarıyor:)
Benim önerebileceğim bir ürün.İçeriği dolayısıyla hassas göz çevresine sahip olanlarda kullanabilir.Benim kirpiklerimde dökülme yapmadı.Akşama doğru gözlerimin altında toz toz maskara kalıntısı da olmadı.Siyah,kahve ve mavi rengi var.
Sonuç olarak tavsiye edebileceğim bir ürün. 35.90 indirimli fiyatı.Bugünlerde Yves Rocher'de makyaj ürünlerinde %20 indirim var.Normal fiyatı ise 44.90.
Başka yazılarda görüşmek üzere:)


                                         

Not:Diğer bloglarda uygulama fotoğraflarına bakabilirsiniz.Uygulama fotoğrafları daha sonra eklenecek.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

MAKE-UP STORY Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos