3 Kasım 2012 Cumartesi

LA ROCHE POSAY HYDREANE BB CREAM

Gönderen makeupstory zaman: 20:23

Merhaba,
Bugün tanıtacağım ürün bir BB krem olacak.Öncelikle bilmeyenler için bb kremin ne olduğunu açıklamak isterim.Bu krem Alman bir dermatolog tarafından merhem olarak üretiliyor.Daha sonra ise Asya'da ve Kuzey Kore'de geliştirilen bb kremler tüm dünyaya yayılıyor.Koreli bir ünlüye cildinde kullanığı ürünler sorulunca BB  kremi söylemesiyle daha çok ilgi görüyor.Peki BB kremin açılımı nedir?BB'nin blemish balm, beauty balm gibi birçok farklı açılımı var.Bu kremlerin en büyük özelliği ise birden fazla etkiye sahip olması.Açıklamak gerekirse kırışıklık giderici,sivilce ve kızarıklık tedavi edici, güneş koruması, nemlendirici,doğal renklendirici ve daha birçok özellik tek bir kremin içinde toplanmış.Bu nedenle 'All in One' da deniyor bu kremler için.Bu furya kozmetik markaları arasında gitgide yayılıyor.Her markanın BB kremi çıkıyor sırayla. Bloglarda da ürünler hakkında yorumları bulabilirsiniz.
Benim BB kremde seçtiğim marka La Roche Posay oldu.Tercih etmemdeki en büyük etken hassas ciltler için  uygun olması.Özellikle benim cildim ürünlere hemen sivilceyle karşılık veriyor.Ayrıca kuzenimde Garnier BB krem alerji yaptı ve bende korktuğum için o markayı kullanmak istemedim.
Öncelikle markanın bu ürünü nasıl tanıttığını söylemek istiyorum.Hassas ciltler için La Roche Posay Termal Suyuyla geliştirilmiş ilk bb krem.Hassas ciltler başta olmak üzere tüm cilt tipleri için uygundur.Tek bir adımda cildi nemlendirir, yatıştırır ve korur.BB mineral pigmentleri ciltte eriyerek eşit bir cilt tonu ve taze, canlı bir görünüm sağlar.
Bunlar ürünün tanıtımında söylenenler.Benim görüşlerime gelecek olursak ben bu ürünü beğendim.40 mllik bir tüp içinde gelen bb kremin iki tonu var.Ben Light rengini tercih ettim.Cildimle de güzel uyum sağladı.Ürün biraz sıvı yapıda ama öyle akıp giden bir yapısı yok.Sürümünü kolaylaştıran derecede sıvı.Yağsız ve parabensiz.Yağsız olması sivilceli ve yağlı ciltler için çok önemli.Güzel kokuyor.Ama parfümlü değil.Bence yüzümüze kullandığımız fondöten,bb krem vb. güzel kokmalı.
Kapatıcılığına gelecek olursak çok bir şey beklemeyin derim.Sonuçta bu bir fondöten değil.Ama ciltteki kızarıklıklar da ve ufak sivilce izlerinde oldukça başarılı.Eşit bir cilt tonu sağlıyor.Kapatıcılığını arttırmak için ürünü üst üste uygulayabilirsiniz.Kapatmak istediğiniz bölgelere kapatıcı ve pudra uygulayarak daha kusursuz bir görünüm elde edebilirsiniz.Ayrıca cilde güzel,sağlıklı ve doğal bir parlaklık veriyor.Sürdükten bir süre sonra cilde daha güzel oturuyor.

Nemlendirmesini beğendim.Benim cildim yağlı olduğu için nem problemim olmaz.Ama nemlendirici özelliği yeterli gelmeyenler altına nemlendirici sürerek de kullanabilir.
Hydreane BB Krem
BB kremlerin diğer bir özellikleri de içlerinde güneş koruması olması.Bu kremde SPF 20 korumalı.Kış ayları için yeterli bir koruma.
Ben ürünü parmaklarımla uygulamayı tercih ediyorum.Fırçayla olmaz.
Bu ürünü gerçekten çok beğendim ve tavsiye ediyorum.Bu ürünü almamın bir diğer sebebi de eczane ürünü olması ve La Roche Posay gibi cilt sorunlarında profesyonel bir marka tarafından üretilmesi.40 ml. 36,90 TL.

                                            Hydreane BB Krem

                             
     

0 yorum:

Yorum Gönder

 

MAKE-UP STORY Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos