14 Kasım 2012 Çarşamba

DDF SALICYLIC WASH

Gönderen makeupstory zaman: 18:11
Merhaba,
Bugün size tanıtacağım diğer ürün DDF(DOCTORS DERMATOLOGIC FORMULA) Salicylic Wash yüz yıkama jeli.Sivilceli ciltler için gerçekten güzel bir ürün.Sivilce tedavisinde kullanılan ürünlerde genellikle salisilik asit vardır.Bu ürünün içinde %2 oranında.Almamın bir sebebi de bu.
Ürünün yapısından bahsetmek gerekirse bu ürün jel kıvamında,kokusuz.Kokulu ürünleri sevenlerin pek hoşuna gideceğini zannetmiyorum.
Yüz yıkama jelin de benim en önemli beklentim yağlanmayı geciktirmesi ve yüzümde ferah bir etki bırakması.Ben bu ürünü o bakımdan seviyorum.Çünkü yıkandıktan sonra cildimin gerçekten temizlendiğini düşünüyorum.Yüzümü yıkarken de mutlaka yüz yıkama fırçası kullanıyorum.The Body Shop,Watsons vb. bu fırçalardan bulabilirsiniz.
Bu ürün cildi kurutuyor her sivilce tedavisinde olduğu gibi.Eğer akne tedavisinde başka kremler kullanıyorsanız mutlaka doktorunuza danışın.Çünkü akne ürünlerinin beraber kullanılması cildi yorar ve hassasiyet yaratabilir.
Sonuç olarak ben etkisi olduğunu düşünüyorum. Aknenin o kırmızı görüntüsünü alıp, biraz daha hızlı geçmesini sağlıyor.Ama yüz yıkama jellerimi değiştirerek kullanırım.Bir süre sonra cildin ürünlere alıştığını düşünüyorum.Kesinlikle tavsiye edebileceğim bir ürün.Eczanelerde bulabilirsiniz.Başka bir yazıda görüşmek üzere :)


                                                      


0 yorum:

Yorum Gönder

 

MAKE-UP STORY Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos