15 Şubat 2013 Cuma

Essence Quattro Eyeshadow 05 to die for

Gönderen makeupstory zaman: 22:42
Bu güzel palet doğal makyaj için çok uygun.Sizde sade,pırıltılı ve en önemlisi de doğal bir makaj istiyorsanız bu palete bakmanızı öneririm.Bu güzel renklerle hem gündüz makyajı hem de buğulu bir gece makyajı yapmanız mümkün.Sedefli ve gerçekten doğal renklerden oluşan bir palet.
Uygulama esnasında öncelikle 2. Açık rengi tüm göz kapağımıza uyguladıktan sonra alt tarafta bulunan kahverengilerle gölge ve dumanlı göz makyajı yapabilirsiniz.En açık rengini de göz pınarlarına sürerseniz güzel bir makyaj elde edebilirsiniz.
Ben farların kalıcılığından memnunum.Çok pigmentli farlar değil.Kalıcılığını arttırmak için far bazı kullanmanızı öneririm.Ben altına Essence far bazı uyguluyorum. O üründen de ayrıca bahsedeceğim. O da benim için güzel bir ürün ama benim alacağım Too Faced'in far bazıydı. Ama sağolsun SEPHORA DEMİRÖREN çalışanları resmen beni ve muabookblogı bıktırdı. Neyse ki problemi zorla da olsa çözdük.Şimdilik idare etmek amacıyla essencei aldım. Sinirim geçince too facedi de alacağım.
Tüm bunları bir kenara bırakacak olursak uygun fiyatlı ve doğal makyaj için gerçekten güzel bir palet. Denemenizi öneririm.Başka bir yazıda görüşmek üzere:)
NOT:Bu arada fotoğraflarda renkler çok belirgin çıkmamış.Bunun için özür diliyorum ve fotoğraf kalitelerinin artmasını şuan için ancak temenni edebiliyorum:)









0 yorum:

Yorum Gönder

 

MAKE-UP STORY Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos