13 Ekim 2012 Cumartesi

AVON SPEED DRY+ OJE (STREET BEIGE)

Gönderen makeupstory zaman: 01:43
Merhaba,
Avon'nun yeni renklerini çıkardığı ojeleri ilk kez denedim.Bu ojeyi 4.90 liraya aldım.Normal fiyatı 12.90 mış. Renk olarak cok beğendim.Bu sonbahar günlerinde kullanmak icin ideal. Şimdi gelelim izlenimlerimize. İlk olarak ojenin speed dry özelligi gercek ve bence bu çok önemli. Çünkü bazı ojeler çabuk kurumus gibi gorunsede bir yere sürttüğünüzde kolayca kalkıyor veya bozuluyor. Bu ojede öyle bir sorun yaşamadım. İlk katta renk vermedi ve fırça izleri belli oldu. İkinci katta ise şişedeki rengini verdi. Ben denemek icin üçüncü katı da sürdüm. Üçüncü kattaki halini daha çok beğendiğimi söylemem gerekir. 12 ml bir ürün.
Not:Aslında çok farklı olmasa da şişesini çok begendim.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

MAKE-UP STORY Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos